Escola del Comú

El nou curs polític ja ha arrencat i aquest any ho fem amb nou espai per a la reflexió, el debat i laprenentatge. Barcelona en Comú obre les portes de La Comuna, Escola del Comú. La Comuna, Escola del Comú. I nosaltres nestem convençudes. Saber més. Aquestes són les nostres activitats destacades. Guerrilla de la comunicació a lespai públic. Reflexionem sobre el poder transformador de les imatges, la ciutat, la iconosfera i lús de lespai públic. Analitzem diversos col lectius fotogràfics i agents.

OVERVIEW

This domain escoladelcomu.cat presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have evaluated nine pages within the web site escoladelcomu.cat and found one website linking to escoladelcomu.cat. There are two mass network sites retained by this website.

ESCOLADELCOMU.CAT RANKINGS

This domain escoladelcomu.cat is seeing alternating amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for escoladelcomu.cat

Traffic ranking (by month) for escoladelcomu.cat

Traffic ranking by day of the week for escoladelcomu.cat

LINKS TO BUSINESS

Barcelona en Comú

Barcelona En Comú muestra su solidaridad con el pueblo mexicano y exige se termine con la impunidad tras los asesinatos de cinco personas. El pasado sábado 1 de agosto, cuatro mujeres y un hombre fueron hallados muertos con marcas de tortura que incluían violencia sexual en la Colonia Narvarte. Un tast dels problemes de Ciutat Vella.

WHAT DOES ESCOLADELCOMU.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escoladelcomu.cat Mobile Screenshot of escoladelcomu.cat Tablet Screenshot of escoladelcomu.cat

ESCOLADELCOMU.CAT HOST

We revealed that a single root page on escoladelcomu.cat took two thousand three hundred and seventy-five milliseconds to stream. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
176.9.35.253

BOOKMARK ICON

SERVER OPERATING SYSTEM

I observed that escoladelcomu.cat is utilizing the nginx os.

Escola del Comú

DESCRIPTION

CONTENT

This domain has the following in the site, "El nou curs polític ja ha arrencat i aquest any ho fem amb nou espai per a la reflexió, el debat i laprenentatge." Our analyzers observed that the web site also stated " Barcelona en Comú obre les portes de La Comuna, Escola del Comú." The Website also stated " La Comuna, Escola del Comú. Aquestes són les nostres activitats destacades. Guerrilla de la comunicació a lespai públic. Reflexionem sobre el poder transformador de les imatges, la ciutat, la iconosfera i lús de lespai públic. Analitzem diversos col lectius fotogràfics i agents."

OTHER BUSINESSES

FESTIVAL INTERNACIONAL De contadores de histórias - Home

O que é? FESTIVAL INTERNACIONAL De contadores de histórias. PORTUGAL-OEIRAS-DE 9 A 12 DE ABRIL 2015.

la-vie-est-belle-1602s blog - Blog de la-vie-est-belle-1602 - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Add this video to my blog. Please enter the sequence of characters in the field below. Add this video to my blog. Please enter the sequence of characters in the field below.

Traitement charpente en bois à Lyon dans le Rhone et à Tassin Raynard

Reconnus et sans cesse renouvelés depuis 1975.

manu-L94s blog - Blog de manu-L94 - Skyrock.com

Moi jai pa une enfancee koM une vraiii. Ne vous inquiiiétez PAs XD! .